Poczta  |  Napisz do nas  
M@tinternet s.c.
ul.: ks. Stolarczyka 12
34-500 Zakopane
tel.: 18 53 21 116
e-mail: office@mati.com.pl

System Zarządzania Treścią AntCMS 2.0

Serwis tworzony razem z nami
to gwarancja pełnego dostępu do wszystkich jego zasobów.

Mamy świadomość, że wiedza merytoryczna rzadko idzie w parze z wiedzą informatyczną, dlatego stworzyliśmy system dla Użytkownika, najbardziej intuicyjny jaki był tylko technicznie możliwy do zrealizowania.
Serwis od strony administracyjnej jest rozszerzoną formą, w stosunku do tego, co jest prezentowane dla odwiedzającego serwis Internauty - strony WWW.
Rozszerzenie polega na udostępnieniu Administratorowi, edycji i możliwości modyfikacji zasobów serwisu.
Administrator może modyfikować wybrane zasoby (teksty, zdjęcia, pliki, filmy itp.), poprzez  kliknięcie "myszką" w wybrany element. Ta najprostsza czynność pozwala wydobyć do poziomu edycji każdy element serwisu. Tym samym, obsługa  od strony administracyjnej jest (nie boimy się tego słowa użyć) banalnie prosta, ponieważ bazuje na systemie intuicyjnych skojarzeń. Wystarczy mieć świadomość konieczności zmiany, a tym samym miejsca w serwisie, w którym jej należy dokonać i to wystarcza, aby skutecznie zarządzać zasobami serwisu.

Budując system AntCMS, stworzyliśmy wiele przydatnych narzędzi, które pozwalają na interaktywną współpracę Internauty z serwisem oraz wielowątkowe zarządzanie.

 AntCMS 2.0 został zaprojektowany aby mógł pracować w trzech poziomach:

  • Ogólnym – poziom do którego ma dostęp każdy Internauta odwiedzający serwis.
  • Dla Użytkownika zarejestrowanego – do zasobów dostępnych na tym poziomie mają dostęp Użytkownicy zarejestrowani - rozpoznani przez system lub którzy uzyskali autoryzację.
    Poziom ten możemy stopniować, poprzez nadanie rangi danemu Użytkownikowi.
    Tym samym dostęp do materiałów publikowanych dopiero po zalogowaniu do systemu też może być różnicowany.
  • Administracyjnym – poziom dostępny dla administratorów serwisu.
Poziom administracyjny został wyposażony w wiele przydatnych modułów, które nadają elastyczność i bogatą funkcjonalność proponowanym przez nas rozwiązaniom.

Moduły:

Naczelny – moduł, który pozwala optymalnie zarządzać serwisem.
Naczelny to narzędzie do dywersyfikacji zadań, monitoringu i kontroli. Pozwala on zbudować logiczny podział serwisu, określić zadania, a następnie daje możliwość rozdysponowania ich pomiędzy redaktorów. Tym samym, każdy redaktor ma dostęp, tylko do przydzielonego mu obszaru serwisu.
Dzięki temu mamy czytelne relacje na poziomie odpowiedzialności, za wykonywane czynności. Osoba posiadająca najwyższe uprawnienia ma możliwość sterowania wszystkimi zdarzeniami w serwisie - poprzez funkcję autoryzacji. Aktywowanie funkcji autoryzacji, daje pełną kontrolę nad serwisem Redaktorowi Naczelnemu - każdy opracowany dokument  będzie opublikowany dopiero po jego autoryzacji.

Użytkownik – moduł, który pozwala na uzyskanie drugiego poziomu w zbudowanym serwisie. Dzięki temu, możemy wydzielić obszary dla Użytkowników zalogowanych, nadać im specjalne prawa oraz udostępnić spersonalizowane segmenty serwisu.
Dla przykładu: prywatne galerie, historię wypowiedzi na forum oraz bezpośredni do nich dostęp, możliwość komentowania publikowanych artykułów, udział w konkursach i wiele innych, krótko mówiąc bogaty profil Użytkownika.
 

Tekst – moduł do publikowania treści. Rozszerzony o w funkcje uzupełniające, które pozwalają na dodanie do treści dodatkowych elementów takich jak  zdjęcia, film lub dźwięk.

Moduł "Tekst" pozwala elastycznie zarządzać treścią w serwisie. Zarówno edycja treści jak i bogaty wachlarz możliwości związanych z jej publikowaniem, dają wyjątkowy komfort w redagowaniu serwisu.

Każdy wprowadzony tekst posiada swój status. Dzięki niemu, Administrator ma pełny wpływ na to kiedy dany tekst ma się w serwisie ukazać oraz jak długo ma być publikowany. Dodatkowo wprowadzona funkcja stanu dokumentu, pozwala nadać każdemu fragmentowi publikowanego tekstu status:

  • w trakcie tworzenia,
  • nieaktywny,
  • aktywny,
  • archiwalny.
Status dokumentu jest ściśle powiązany z modułem "Naczelny".

Newsletter – narzędzie do redagowania oraz masowej wysyłki e-maili.
Bardzo istotną funkcją tego modułu jest możliwość tworzenia grup mailingowych.
Newsletter to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe, które uruchamia system lojalnościowy dla danej witryny.
Umiejętnie stosowany, buduje korzystny wizerunek i stwarza możliwość bliższego kontaktu z odwiedzającym daną stronę WWW.
Serwisy dysponujące ciekawymi zasobami merytorycznymi, mogą pokusić się o prowadzenie Biuletynu Informacyjnego.
Moduł Newsletter posiada rozbudowaną funkcję do prowadzenia tego typu aktywności w Sieci.

Wyszukiwarka - bardziej rozbudowane serwisy wymagają szybkiego przeszukiwania zasobów. Dzięki wyszukiwarce uzyskujemy błyskawiczny dostęp do wybranych zasobów publikowanych w danym serwisie.

Kalendarz – moduł do prezentowania zdarzeń, które wymagają chronologicznej prezentacji.  Wykorzystana jest tutaj funkcja kalendarza, która determinuje prezentację poszczególnych wydarzeń. Na każdy dzień można dopisać dowolną ilość  "wydarzeń". Dodane "wydarzenie" może zostać zilustrowane tekstem, zdjęciami, filmem oraz plikami do pobrania. Moduł został wyposażony w funkcję zgłaszania "wydarzeń" przez Internautów.
Bardzo sprawne narzędzie do pozyskiwania informacji o wydarzeniach  w mieście/regionie.

Zasoby graficzne (Kartki elektroniczne) – moduł do wysyłania opracowanych elementów graficznych, każdy taki element może zostać zaopatrzony odpowiednim komentarzem i  tak sformatowany zostaje wysłany do adresata. Ważnym elementem jest to, iż sam dokument nie jest przesyłany na skrzynkę adresata, a tylko informacja z linkiem do tego dokumentu. Adresat po przeczytaniu informacji o tym, że otrzymał graficzny dokument, sam decyduje czy go pobrać. W przypadku pozytywnej decyzji odbiorcy, nadawca zostaje poinformowany o dostarczeniu dokumentu.

Sonda – bardzo przydatne narzędzie do prowadzenia różnego rodzaju badań. Korzystając z tego modułu, możemy uzyskać odpowiedź na ważne dla nas pytania. Uzyskujemy tym samym możliwość wyciągnięcia odpowiednich wniosków i szansę na podjęcie precyzyjnych rozwiązań. Jest to moduł pozwalający pośrednio komunikować się z Internautą.

Formularze – moduł pozwala zadać sprecyzowane i wielowątkowe zapytanie. Formularz może być w swej formie dowolnie rozbudowany. Tworzenie formularza jest wyjątkowo proste. Łatwość tworzenia formularzy  sprzyja  częstemu korzystaniu z tej formy komunikacji i zbierania informacji. Wszelkiego rodzaju sytuacje, w których chcemy aktywnie współpracować z Internautą, mogą być realizowane za pomocą tej opcji.

Uzyskane dane są katalogowane, posiadają też swój status, który umożliwia sprawne zarządzanie uzyskanymi danymi. Wypełnione formularze można zakwalifikować jako:

  • nowe,
  • w trakcie realizacji,
  • zrealizowane (zaakceptowane),
  • anulowane.
    Status jest bardzo przydatny w sytuacjach, kiedy za danym formularzem, podąża konieczność zrealizowania pewnych zadań, wynikających z faktu jego wypełnienia.

Galeria – moduł opracowany do publikowania przede wszystkim zdjęć, niemniej jednak, w ten sam sposób można archiwizować np. skany dokumentów. Ważną funkcją modułu Galeria jest możliwość tworzenia wielu grup tematycznych zebranych materiałów. Pozwala to uporządkować posiadane zasoby oraz czytelnie je publikować.

Audio/Video – moduł do wysyłania i publikowania plików dźwiękowych i filmowych, z odpowiednio opracowanym playerem do odtwarzania dźwięków oraz filmów w przeglądarce internetowej.

Pliki do pobrania – do każdego publikowanego dokumentu, można załączyć dowolny plik do pobrania, pozwala to w bardzo łatwy sposób ilustrować publikowane treści konkretnymi dokumentami, formularzami, drukami lub jeśli istnieje taka konieczność dołączać kolejne wersje danego dokumentu w celu zaprezentowania jego nowelizacji.
 

System bannerowy – umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych w serwisie.
 

Wersje językowe – serwis w jednej wersji językowej obecnie należy już do rzadkości, dlatego zbudowaliśmy spójny system, który eliminuje wielokrotne wprowadzanie zasobów wspólnych dla poszczególnych wersji językowych .

Forum – moduł dedykowany dla serwisów cieszących się dużą popularnością. Wielką zaletą naszego rozwiązania jest spójność formy z pozostałą częścią strony. Internauta pozostaje na stronie, nie jest wysyłany do obcego serwisu z odrębnym layoutem. Dzięki temu istnieje możliwość prowadzenia dyskusji na każdy publikowany w serwisie temat. Pozwala komentować artykuły, zdjęcia, filmy ogólnie wszystkie zasoby publikowane w danym serwisie.


 Drukuj     Wyślij znajomemu     97268

1999-2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone   Copyright MATinternet :: Powered by AntCms